jeaanetteee

rosa nagelack!

Publicerad 2010-06-17 11:26:17 i Allmänt,

alltid lika underbart fint så här på sommarkvisten,
det sa i alla fall bankkvinnan till mej i går när jag var där för att kolla till alla mina miljoner! ;)
Nej men jag skulle byta till såndär dosa, och då sa hon att mitt nagelack va jätte sommarfräscht , alltid lika kul att höra :)

Innan de så va jag på Robins skolavslutning, han spela bas eller gitarr eller nått sånt, men de va allt bra de :)

Sen plocka vi upp emma så åkte vi ner på stan, gjorde en massa ärenden och käka lunch..

Sen blev de en tripp till Ica Maxi, de är så kul att gå där.. och så hitta jag filmen baksmällan, svinarolig!

Sen satt vi bara här hemma och slappa och snacka en massa skit! :)

Och nu om en stund kommer sara hit, najs najs! :D




Vart är Joel Kinnaman?!



Jag vet iallafall vart jag är, det är ju huvudsaken!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-06-17 21:10:52

jag vet att han i alla fall var i filmen som jag kollade på igår, men efter det vet jag inte, för jag va väl för fan inte med och råna eller hur `?!

Postat av: mee

Publicerad 2010-06-18 14:55:01

va?! kolla du på en film em mi karl i ? varför sa du inget? som jag har letat efter den människan! men nu vet jag ju ändå vart han är nånstans! :)

Postat av: martina

Publicerad 2010-06-20 20:33:54

jaa han var nämligen en man av folket som hjälpte min goda vän Johan Falk att lösa göteborgs brott.

all heder till det. och jeanette, ta inte för mycket blåbärssoppa ikväll, duvet ju hur dålig du blir av det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela