jeaanetteee

100302

Publicerad 2010-03-02 23:13:25 i Allmänt,

Så var det tisdag igen då. dagen började me att jag gick upp ur sängen vid 9, klapp, klapp på min axel!
Gjorde mej iordning och åkte in till stan, eller till emma :P

När hon va färdig så åkte vi till polisen å fixa lite nya pass, så nu äre bara resan kvar att boka ;) hehe
Sen blev det ju stan en sväng såklart..
Jag fick värsta rycket och köpte en jättefin vas till mamma och sen en bukett med tulpaner, bara sådär!
Hon blev jätteglad i alla falll! jag fick typ 10 kramar, Jag har den bästa mamman :)
Emma köpte också blommor till sin mamma, så nu har vi gjort vår goda gärning här i livet.. känns gött! :) 

Sen mötte vi upp martina på busstationen, satt och prata en stund.. verkligen jätteskönt att få prata av sej bara!
sen åkte vi hem:)

Jag kolla även på den nya serien "Couger town" lite smårolig faktiskt :)

nepp, nu ska jag nog gå till kojjs! gonatt på er allihoppa :)

Och Grattis till min kusin Sara som fyller år idag! Hoppas du hade en jättebra dag! :) 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-03 18:40:13

Var ska ni resa då? :)

puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela