jeaanetteee

fredag mina vänner :)

Publicerad 2010-03-12 11:29:28 i Allmänt,

Klockan är nu 20 över 11, och jag har redan hunnit me att träna, duscha, fixa iordning mina kläder och mina skor :)
Nu ska jag snart gu åt en sväng hade jag tänkt, sen blire till att åka i väg och jobba!

I går så blev det en tripp till öret en sväng på kvällen med mina parents och fors.
Inhandlade en klänning som jag ska ha på syrrans 30-årskalas, och sen bara två sköna stora t-shirts:)
Sen åkte vi till skopunkten där jag köpte 3 par skor, varav ett par är mina drömmars skor! så jävla underbart fina!
Och inte alls så svåra att gå i som jag trodde!:D

helgen består av jobb, jobb och åter jobb..
Får se om jag och fors övernattar i lägenheten på lörda, så jag hinner se på melodifestivalen!

nepp, nu ska jag uuuuuut!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela