jeaanetteee

Brandmänn

Publicerad 2010-05-11 14:02:23 i Allmänt,

Sånna kryllade de helt plötsligt av ute i lilla Karlsdal..
Snacka om chock när man ser 3 brandbilar, en akutbil och en ambulans me blåljus och grejer!
Hur ofta händer de här lixom? jag tror de är första gången som i alla fall jag ser så många här på en och samma gång!
Men som tur va så va de ju inge allvarligt, bara en pellets panna som hade stockats igen..
fast massa rök va de tydligen:P

menmen, nog om de och åter till mej :)

I dag har jag kännt mej lite duktig må jag säga!
tog som vanligt en långpromenad på morgonen
sen ut i solen, som försvann bakom en jävla massa moln hela tiden
Sen till fotbollsplan me vovven
in och ta hand om disken
och sen så hamna jag här :P

Jag vill att det ska bli kväll, för då äre hockey match!
eller de va de ju i går me, men de är bara roligt att kolla när Sverige spelar! :)

nu tänkte ja se om de funkar att kolla Hollywoodfruarna på tv3.se
de borde de väl?

Tack och heeeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela