jeaanetteee

snart flyttdag!

Publicerad 2010-05-30 20:25:02 i Allmänt,

jag sitter just nu i mitt rum och skriver lite här :P
Snart är det inte mitt rum längre, jag kommer att sakna det för det är ju ändå mitt rum!!
Men jag kommer ju få ett nytt rum så, jag överlever ju :P

men i morgon får vi i alla fall nyckeln, så vi åker dit med lite grejer på eftermiddagen, och så..
och sen så får annie se sej omkring lite :P

men i dag har jag bara packat!! hela mitt rum befinner sej i lådor..
förutom min säng( jag har ju fått en ny) och annat skit som inte ska me..

neee mina vänner.. nu ska jag kolla min fejja.. sen så ska jag kolla parlamentet :D:P


  paris ska jag åka till i vinter har jag bestämmt :D 

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-05-31 09:12:17

ååh får man honka till eiffel eller ? :)

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-05-31 09:15:48

absolut!!!! jeanette och martina i paris och på eiffeltornet! kan bara sluta i katastrof! ;) skitkul :)

Postat av: martina

Publicerad 2010-05-31 14:09:50

hahaha jaaa käka baguette med klet under eiffel, fan va härligt ! hahaha vi skulle äga paris för fan ! :D jag köper ett lexikon med franska ord så drar vi i vinter ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela