jeaanetteee

Barnvakt!

Publicerad 2010-11-06 13:50:21 i Allmänt,

Lördagen är äntligen här!
Och jag är ledig :)

I går va de idol, och jag blev helt kär i Olle och hans bror :D
Och sen blev jag kär i Uniceflåten, grymt bra låt, och till en god sak!
De gillar vi :)

Jag vet inte vad vi ska hitta på i kväll, men jag och tina ska inhämta lite alkohol om en stund, så lite roligt blire nog i alla fall :)

Självklart ska vi ju även till kyrkogården och titta på alla fina ljus :)
Mysis :D



Bjuder på en gammal goding, fjortisbild från min tid som 17-åring!
Lovley!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-11-07 18:31:13

feeeeeeeeest var det hääääärr !

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-07 22:04:53

hahahha, ja fest va de i går!!! oplanerat blir oftast alltid roligare! och + i kanten till att vi fick en gratis spritflaska :)

Postat av: martina

Publicerad 2010-11-08 08:57:22

hahaha absolut ! gratis är alltid godast ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela