jeaanetteee

choklad!

Publicerad 2010-11-30 18:18:54 i Allmänt,

Jag vill ha marabous mjölkchoklad, nu!
Så om en stud knallar jag och nissi till konsum och inhandlar det :D haha

Måste för övrigt berätta en grej som jag egentligen inte vill berätta, så jag gör nog inte det!
För detta är verkligen något jag vill, av hela mitt hjärta, och om min härliga fantasi fladdrar i väg och jag börjar tänka vad som skulle hända om allt går som jag vill. så blir jag bara ledsen om det iinte blir så.
Så helt enkelt så berättar jag för er om det går vägen, vilket jag verkligen hoppas på! :)

Måste bara slänga in en bild på min bästa parfym!
Jag verkligen ÄLSKAR den, den luktar så gudomligt gott:)



Känner att det blev ett väldigt tråkigt inlägg, men skitsamma.
Man får vara tråkig ibland! ;)

Nu, konsum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela