jeaanetteee

Halloooooo!

Publicerad 2010-11-16 23:03:02 i Allmänt,

Tisdag kväll, klockan är snart 23.00 och jag är skit trött nu!

Jag spenderade kvällen på Solis, de va nått otrolig lugnt i kväll måste jag säga!
Skönt!! ;)

Måste lägga in 2 bilder från i går som visar va otroligt mycket vi arbetslösa har att göra om dagarna!


Martina som btw har jobb, men hon offrar sej och låtsas vara arbetslös, bara för att vi inte ska känna oss dåliga! ;)


Nissiponken som oftast spelar cs hela dagarna nu när han är arbetslös, och när han inte spelar cs försöker han sig på att träna pilates i mitt rum! :P

Typ 5 min efter att bilderna tagits beslöt vi att ta en tripp till örebro, ingen av oss köpte dock nått!'
Bra av oss!! :D


Order från högre makter:
Marie-Louise Johansson!
Du är snäll och bra och trevlig och rolig, änuu mera rolig och ännu mera rolig:)
Knäpp? jaa lite typ :P
Så, nu fick du ditt peronliga brev.
Eller brev äre ju mycket att kalla, jag vet inte va jag ska kalla det riktigt!
Ett helt inlägg ville du ha, men detta tyckte jag va bra!
Puss på dej, nu ska jag sova! :P

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-11-17 20:38:37

jag vill tillägga att jag faktiskt blev ganska vältränad efter ett pass på rullgrejjen.

Postat av: j

Publicerad 2010-11-18 11:43:00

Hahaha underbart!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela