jeaanetteee

Måndag igen!

Publicerad 2010-11-01 16:59:15 i Allmänt,

I dag har jag verkligen inte gjort ett skit!!
Jag har ju jobbat helgen lång så jag förtjänade en degdag tyckte jag! ;)
Blir mera jobb i veckn nu så :P

Jobbar bara till kl 11 i morgon så de blir nog körskolan efter de tänker jag!
Jag vill ha mitt rosa kort nu! :P

Nu tänker jag slänga in 1 eller 2 bilder på tinas bil som vi lacka, eller va de va vi gjorde :S :P
Alldeles själva måste jag tillägga!

Innan


Efter


Nöjda blev vi! :)

Nu väntar en lugn kväll.
Ska se på "våra vänners liv"
försöka förstå mej på hur den manliga hjärnan fungerar egentligen! :P haha

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-11-01 18:34:47

och i morgon börjar jag mitt nya liv med jobb o allt, scary ! haha men gött ! och vet du ? till råga på allt har jag stukat foten !!!! dagen innan jag börjar !!! haha jäkla oflyt hela tia ! ååå jag älskar mn bil !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela