jeaanetteee

17 oktober

Publicerad 2010-10-17 22:12:18 i Allmänt,

I morse när jag gick till jobbet höll jag på att frysa sönder!
Fy fan va kallt de är ute, även när jag skulle gå hem vid 16 så va de fortfarande skitkallt!
Känns att vintern snart är här! :)
Och vinter betyder jul, och jul betyder julklappar!
Och jag vill ha en bil :)


Helgen har bestått av jobb..
Åkte även på ett pass i morgonbitti, jag som ville fåå sova ut lite.
Men sova får jag göra när jag är pensionär!
Här behövs pengarna, så de är bara bita i hop och gilla läget!
Tina jobbar samma tid som mej i morrgon så de blir allt lite kul :D

Skulle dock inte tacka nej till ett fast jobb med raka veckor!
Lediga helger och röda dagar! :D

Nu ska jag slänga ej i sängen och försöka få en blund i ögonen så jag orkar jobba i morgon...
Kom precis på att jag ska ju till jobbcoachen i morgon med, fast de va ju inte förrens halv 5 så de hinner jag ju !

Vill ni ha ett blogg tips?
Gå in på bissy.blogg.se

De är en tjej dom heter Beatrice som driver den bloggen.
Jag säger bara, gå in och läs.

  Over and out!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-10-18 13:44:02

power to the penionärer !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela