jeaanetteee

Daniel

Publicerad 2010-10-30 13:42:48 i Allmänt,

är jätte irriterad över att Daniel fick lämna idol i går!

Jag tycker verkligen att de var andra som va sämre än han!
Men vad ska jag göra..
Jag gjorde vad jag kunde och rösta 4 ggr på honom!

Men men, Olle, Jay och Minnah är ju kvar :)

Nu ska jag snart äta lite mat!
Mammas potatisgratäng med nått kött blire!
Så gottigt så :)

Sen blire tillbaka till jobbet för sista turen av mitt delade pass i dag..
Asså shit va jag älskar att ha delade, de är verkligen livet..
Om man inget har de vil säga!
Nej, nu ska jag inte klaga över att jag har jobb, de ska jag vara glad över :)

Ha en bra lördag alla!



Ett uppfriskande dopp i Medelhavet vore inte helt fel!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-10-31 20:50:15

geir geir geir !!!!

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-10-31 21:38:12

hmmm, han svek mej! men jag kan inte förneka att han är en jävla bra sångare!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela