jeaanetteee

En rubrik

Publicerad 2010-10-19 14:39:21 i Allmänt,

Hej min kära blogg!

 

Jag skrev ju inget i går så jag får väl skriva lite snabbt vad som hände i mitt minst sagt intressanta liv i går ;)


Först hämta Tina mej så åkte vi i väg till jobbet, sen åkte jag hem åt lunch, kolla på solsidan, gick till min jobbcoach och sen tog kjag kvällen vid kvart i 6 :)

Rolig måndag! :D

 

I dag skulle jag egentligen haft en körlektion i morse, men min lärare ringde och sa att hon hade blivit dubbelbokad och att hon skulle ha riskettan i stället. Eftersom jag inte gått den så passa jag då på i morse.


Verkligen skitintressant, jag ska ALDRIG köra med ens en ynka droppe alkohol i blodet!


Mådde dok verkligen jätte illa i morse, och kände mej inte alls fräch för 5 öre! Men jag pallra mej i väg till körskolan i alla fall, för jag tänkte att jag ville ha de gjort.
När jag kom hem och jag fortfarande mådde lite ila så ringde jag jobbet och sa att jag inte orkade jobba i dag!
Det känns som ett bra beslut, de är inte kul att vara trevlig och social när man mår dåligt!


Nu ska jag få ut hunden en sväng sen ska jag bara ta de lugnt och hoppas på att jag mår bättre i morgon :)


Over and out!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-10-19 20:27:47

mycket mycket bra av dig att vara igång med körkortet ! jag blir lika stolt varje gång jag tänker på att jag faktiskt uppfostrat dig !

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-10-20 12:27:40

haha jag förstår de!! jag blir stolt varje gång jag inser att in mamma bara är 3 månader äldre än mej!

Postat av: martina

Publicerad 2010-10-20 14:18:49

haha ! jaa det är ju för fint ! kommer o hämtar dig sedan så drar vi ut o går en sväng :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela