jeaanetteee

Fredag, fredag, fredag!

Publicerad 2010-10-15 11:25:16 i Allmänt,

Äntligen fredag! :D

Jag älskar fredagar, de är så mysiga :)

 

Veckan har varit super!

Vi åkte till Ullared i tisdagsmorse, handla, handla, handla, handla och handla! svin roligt! :) Vi såg Morgan från teveserien Ullared, lite småroligt :D

På onsdagen åkte vi hem igen, när vi kom hem så hade dom tapetserat klart alla rum som skulle tapetseras så de va ju skitbra!

Så i går städa jag och mamma hela dagen lång, de va ju jävla slipningsdamm precis överallt! men nu har vi i alla fall en fin lägenhet :)

 

Nu ska jag snart till arbetsförmedlingen en sväng, sen tar jag fredag.
Jag tror även jag blir själv i helgen, rätt skönt faktiskt! :)

Dessutom ringde jobbet förut och jag fick jättemånga pass.
Passar skit bra nu när min plånbok är helt tom :)


Trevlig fredag på er!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela