jeaanetteee

Hej mitt vinterland

Publicerad 2010-10-22 11:33:33 i Allmänt,

nu är jag här!!!

 

I morse när jag vaknade och klampa ut i köket såg jag till min förvåning att det va helt vitt på marken!

Jag kännde hur mitt barnasinne vaknade till liv och jag är 100% redo att klä på mig vinterkläder och ge mig ut i snön!

Dock är de ju bara typ 1 mm snö, så jag väntar nog tills de kommit lite mera snö :)

 

Nu är jag sjukt sugen på att sätta på julmusik och bara börja baka lussekatter och julgodis och allt som hör julen till!

Ååå. nu blev jag jättesugen att gå på julmarknad på Torekällberget!
Det är jul för mej, de är så mysigt, jag älskar Torekällberget! :D

Nu vill jag bara ha jul, massa, massa, massa jul! :D

God Jul på er om 2 månader ch 2 dagar ! ;)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-10-23 10:24:59

snart kommer den feta gubben som älskar att ha små varn i knät :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-23 10:25:28

* barn

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-10-23 10:31:54

hah jaa! den feta gubben med vitt stort skägg och röda kläder! fan va jag längtar efter han!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela