jeaanetteee

Jävla förkylning!!

Publicerad 2010-10-04 09:58:24 i Allmänt,

Fan va jag hatar att vara förkyld!
Jag skulle egentligen jobbat 9-13 men i morse så mådde jag verkligen inge bra.
förkyld och jätteont i ryggen och nacken, men de beror på att jag sovit jävligt konstigt i natt!
Men endå, denna jävla förkylning som inte riktigt vill släppa taget om mej.
De va precis så att jag orkade med dopet i lördags asså, gud så dåligt jag mådde på morgonen och hela vägen dit!

Men, men, jag överlevde!
Och dopet va ju jättefint, för jag va ju där ;)
Hahah, nejmen jag och nicklas blev ju faddrar som de heter i dag.
Så nu blire till att skämma bort min lilla adamgos!
Han är så söt så man smälter!
Och han satt så fint i mitt knä under dopet.
Men sen skulle vi ju stå upp och sjunga en sång allesammans, efter ett tag börja ja få lite kramp i armarna kände jag, så tommy fick hålla han en stund :)

Efter dopet blev de mat och fika, umgås och prata med släkten :)

Sen sov vi över hos min moster, och jag vågar inte ens berätta vilken tid vi somna!
Så den lilla detaljen utelämnar vi tycker jag! ;)

På söndagen for vi in till Heron en sväng innan vi åkte hem!
Discobowling!
Så jävla kul att bowla, de va verkligen evigheter sedan!

Sen åkte vi hem och tog de lugnt bara!

Lite bilder från dopet :)

Höstbild på mej och min långa lillebror :)


Nicklas, jag, Adam, Tommy och Bea :)


Nicklas häller upp dopvattnet


Allihopa :)


Alla är typ över 1,80 utom jag och Adam.
Men det dröjer väl inte längan innan han också vuxit om mej ;)

Nu ska jag fixa och trixa lite här!
Vi synes och hörs :)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-10-04 13:54:52

skulla bara vilja göra en LIIIITTEEEENN notis om vem som faktiskt regerade bowlingbanan ! nämligen MOI !

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-10-04 14:11:22

hahahahaha, jaa du va duktig min vän! :)

Postat av: martina

Publicerad 2010-10-04 14:41:38

man tackar man tackar ! haha du var också rätt bra måste jag säga :D haha !

men du ska vi ta MAXI vid typ et på onsdag ? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela