jeaanetteee

Mandariner

Publicerad 2010-10-21 19:17:19 i Allmänt,

Sitter just nu och trycker i mej mandariner!
De är ju så goda nu på hösten, påminner mycket om när man var liten tycker jag :P

Min dag har bestått av körlektion, som gick jätte bra :)
Tvättat och vart med martina :)

Har precis tittat på Old dogs, inte så jätte bra film tyvärr, hade större förhoppningar på den :P

Sen såg jag just att Alice har hoppat av idol!
Inge roligt, så nu är Minnah tillbaka igen. :)

Nu ska jag hämta ett till gäng mandariner och sen slå på några avsnitt av The Hills :D


Det är redan över 1 månad sen vi gick här, fan va tiden går snabbt ibland!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-10-21 21:12:30

trevlig dag idag :) tur at mandisarna smaka great !

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-22 11:41:49

mandisarna va svingoa! måste köpa fler!! jag är beroende..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela