jeaanetteee

Mys onsdag!

Publicerad 2010-10-06 09:14:01 i Allmänt,

Håller just nu på med att fixa lite nytt till min mp3.
Jag hade tänkt att gå ut på en pw, och nu ser jag hur dåligt väder de är ute.
Så då måste ja ha lite bra musik så jag uthärdar! :P

Sen måste jag verkligen damsuga och damma lite här!

Sen kommer Tina och vi ska åka till våran favvoaffär, Maxi ;)

Och ikväll mina vänner är det äntligen säsongspremiär för Bonde söker Fru och Grey's!
Som jag har längtat hela veckan!
Och nu äntligen är dagen med stort D här :D

Nepp, nu drar jag i väg innan klockan hinner bli allt för mycket!

Hej så länge!



Världens bästa syskon, världens bästa gudson Adam och världens bästa Tommy :)
Och en prelle! ;)

 

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-10-06 11:55:32

nu får jag faktiskt sätta ner min lilla fot ! den är vår ANDRA favvoaffär ! Gekås Ullared är faktiskt på första plats !!! uppskattar om en ändring i detta inlägg görs fortast möjligt !

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-10-06 14:55:23

jaa! det är kanske rätt! Ullis är vår favvo!!! och nu äre bara en vecka kvar typ :D

Postat av: martina

Publicerad 2010-10-06 16:25:44

jag instämmer ! älskar't!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela