jeaanetteee

Myselimys!!

Publicerad 2010-10-24 19:44:26 i Allmänt,

I morse när jag gick till jobbet så snöade de, i massor! :)
De va så himlans mysigt.

De va tillochmed så att de vart lite mysig stämning på jobbet! ;)
Jobbet gick för övrigt väldigt bra i dag, nått otroligt lugnt!
De va som om alla hade fått typ stesolid eller sobril ;)


När jag äntligen va hemma igen så fixa mamma mat till mej, allt bra att ha en mamma ibland :)

Sen gosa jag ner mej i sängen och slog på några avsnitt av "julens hjältar"ni vet julkalendern som gick 1999,
jag tycker de är så kul och kolla på gamla julkalendrar, man får massa mysiga barndomsminnen från jul och så!!

Nu ska jag nog hoppa in i duschen, duscha av mej jobbet, sitter inte helt fel :)


Våran julgran förra året, mitt och nicklas verk faktiskt! :)


Nu ser man lite lättare hur fint de blev ;) haha

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-24 21:14:40

ursäkta mig !!! JAG knöt faktikt 50 % av kulorna ! så blev lite ledsen när detta inte nämndes ! ska bara tilläggas !

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-10-25 10:17:43

inte för att avbryta nu men de va året innan!!!

Postat av: martina

Publicerad 2010-10-25 19:14:12

hmm.. då ber jag om ursäkt för mitt förfärade beteende !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela