jeaanetteee

ny erfarenhet!

Publicerad 2010-10-26 22:10:56 i Allmänt,

shit, har inte skrivit här sen i söndags, jag förstår att ni undrar vart jag tagit vägen..
men nu är jag här igen ;)

I går va jag och min följeslagare i örebro typ halva dagen..
Vi hade lovat varandra att vi inte skulle köpa så mycket, och för första gången i våra liv höll vi de löftet!
Känns skitbra :)

Sen skulle vi tvätta bilen i en sån där biltvätt - Ingen kommentar!


I dag har jag varit ute typ hela dagen!
Åkte ut till tina för att hjälpa henne puts bilen :P
Hennes mamma bjöd på goooooood tacopaj :)

Bilen blev i alla fall röd!! :D
Fast det tog några timar :P

Sen blev de en skön promis med hundarna :)


Nu ska jag sova, för jag är jätte trööööööött!
God natt

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-10-27 08:08:27

toppendagar :) miljoner tack för hjälpen, den blev sååå fin och gotfrid är så nöjd och glad ! haha. vi får nog gå nån snabbutbildning i biltvätt ! haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela