jeaanetteee

Aerobic!

Publicerad 2010-09-22 17:47:12 i Allmänt,

Hej alla mina glada vänner! :)

Jobb blev de i dag, i 2 och en halv timme :P haha kändes lite meningslöst, men vafan.
Det är pengar in  lixom ;)
I morgon blire ett kvällspass :)

Efter jobbet så träffa ja upp mamma på stan och följde me henne och handla, sen tog vi sällis hem :)

Sen däcka ja, i 2 jävla timmar låg jag här och sov i godan ro!
Fy, jag hatar ju att sova på dagarna.
Men om man är trött så är ju de enda medicinen :P

Jo, nu ni!
Är det någon som vill bli min träningskompis?
jag skulle vilja börja på aerobics igen, men de är ju så satans tråkigt att träna ensam :)
Så om någon behöver en träningskompis, hör av er :P
Behöver ju inte just vara aerobics, går ju bra med nästan va som helst :D

Nu ska jag städa i ordning i mitt rum, eller på min tv-bänk.
Jag har ju typ skåp med glas rutor som hör ihop med tv-bänken.
Och slarvig som jag är så slänger jag ju bara in mina grejer där..
Så nu tänkte jag göra lite fint här :D

Och så hörde jag att tina och nicklas kanske skulle till örebro på fredag, så då tnkte jag höra om dom kanske kan släppa av mej på ikea så jag kan handla lite nytt till rummet mitt ..
Jag vill göra lite fint nu :D

Någon som btw vill veta va jag fann i örebro?
jaja, jag berättar!

* en klänning från gina
* en kofta från gina
* 2 par tights från gina
*en vanlig sart trekvarts tröja från H&M
* en militärgrön kjol från H&M
* underkläder

 de va nog de hela!
tack tina för en bra shoppingdag i går :)

Nej hörrni, nu måste jag komma till skott och göra fint här:D

hej så länge!


Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-09-22 21:12:37

självklart min ädla vän, kan du följa med till örebro ! tusen tack själv, hade en superbra dag ! :D

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-09-23 11:24:13

oooo, jag är ädel! :) fast jag vill helst vara adel, då får jag mkt pengar :) då kan jag bjuda dej på massa kläder :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela