jeaanetteee

Borsta tänderna

Publicerad 2010-09-25 11:54:13 i Allmänt,

De är ju så gudomligt gött att starta dagen med att borsta tänderna!
Känns så bra och frächt, eller hur stavas det? jag vet inte :P haha

I går va de tjejkväll hos malin, träffa massa kompisar som man inte träffat på jätte länge, alltid lika roligt:)
Jag hade bestämmt att jag inte skulle intaga en endaste droppe alkohol, med tanke på hur dåligt jag mådde när jag kom hem förra fredagen :/

Men när man väl va där, och alla va så glada och fulla, så kan man ju nästan inte motstå!
Jag hade tagit med mej 2 cider i fall jag skulle ändra mej, vilket jag ju gjorde..
Så jag känner mej själv väldigt bra ;)

Men de va jätte kul!
Sen gjord vi nightshift, vilket inte va sådär jätte roligt när man va skittrött och nästintill nykter igen!
Men kul att kolla in andra fulla människor, vi fick ju även en privat äcklig kille som typ bögdansa med sig själv inför oss där inne..
Kul, men väldigt äcklig va han.Men ett gott skratt fick vi! ;)

Nu mår jag sisådär, ska i alla fall inte gå utanför dörren i dag!
På sin höjd kanske ut med hunden..

Nu blire idol, för de missa ja ju i går
Sen städa mitt rum som jag fortfarande inte gjort klart,
men jag menar, hallå! de är ju så jävla tråkigt!
jag får sätta på lite musica och bara stääääääääda lixom!
Man kommer snart inte fram härinne, så de är ju väldigt nödvändigt!

Ooooo jag ska byta sängkläder me, då sover man så skönt sen :)

Vi höres och synes people! :)

Kommentarer

Postat av: martinis

Publicerad 2010-09-25 14:36:00

äckligt att borsta tänderna. :(

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-09-26 11:50:37

mmmm, nått otroligt vidrigt!

Postat av: Tinis

Publicerad 2010-09-26 16:04:50

yes usch ! bara typ två veckor kvar till ullis väll ? :)

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-09-26 17:10:22

ja ty fan! ulla here we come! :D

Postat av: martina

Publicerad 2010-09-26 17:24:18

hahaha ska verkliegn bli supergött nygräddat mos ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela