jeaanetteee

Fredag lalala!

Publicerad 2010-09-03 17:43:19 i Allmänt,

Har hunnit me rätt mkt i dag..
Först arbetsförmedlingen
sen promenad med tina och vovvisarna
Fixat de allra allra sista inför tisdag

Bland annat köpt en ny mp3, för min har gått sönder lagom tills vi ska åka!
Jävla skit, ändå betala ja jävla 1500 spänn för skiten!

Men jag får lämna in den sen när vi kommer tillbaka, så får vi se va de är för fel på skiten!

Så nu sitter jag här och lägger in massa låter..
Ska fixa lite nya låtar med, så man slipper sitta och lyssna på samma hela tiden :P

Sen blev de lte ändrde planer..
Vi skulle ju egentligen till tina och grilla och ha fredagsmys hon och ja medans nicklas och andreas kolla på bajsfotboll!
meen, vi kör i morgon i stället!

Så hon kmr hit i stället och har fredasmys här och kolla på the bodyguard :)
Så himla bra film!
älskart!

Så kör vi på lördagsmys och grillning i morgon i stället :D

Nu ska jag fixa klart min nya neongröna mp3 :D



Höstbild från förra året!
Höst är underbart :)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-09-04 14:24:55

kommer bli supermysigt ikväll tkr jag :) och 2 och en halv dag kvar !! supermysigt ! <3 fin bild !

Postat av: meee

Publicerad 2010-09-05 01:24:33

jaa, de va jättemys!! speciellt kubb, som vi vann! ;) hahaha vi kör på de snart i gen tkr ja :) och nu äre bara 2 dagar kvar!!! :D <3

Postat av: martina

Publicerad 2010-09-05 10:08:08

det tkr jag med :D skittrevligt ! :D

klart vi måste, superkul att bara träffas och umgås . ahhahahaha we own the kubb spel ! sjukt bra va vi ! hahah. imorgon är sista dagen sen drar vi som faaaeen !! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela