jeaanetteee

I could really use a wish right now

Publicerad 2010-09-23 11:36:02 i Allmänt,

klockan är nu lite över halv 12 och jag är påväg till duschen :)
Sen blire till att städa klart i mitt rum här som jag så duktigt påbörjade i går :P

Sen blire till att springa iväg till jobbet och tjäna lite kosing ;D
Så de blir inte så många vingslag gjorde här i dag med andra ord :P

Ja just! jag ska ta fram nummret till bokning av ullaredsstugor så att mamma kan ringa och boka en :)
Vi drar dit v.41 tror jag, typ om 3 veckor!
Kommer sitta fint i plånboken..
Men mamma sa att hon betalar all bensin om jag och tina betar stugan som kostar 500 krm så det blir bara typ 250 kr var-taget!
Mamma kan allt vara snäll hon med i bland :D
Så de ska jag fixa nu tänkte jag :P

Så nu får ni inte störa mej, jag har ju fullt upp nu tills jag börjar jobba kl 16 :P

Have a nice day!

Kommentarer

Postat av: Tinis

Publicerad 2010-09-23 17:11:08

ullared shalalala !! tur att vi tjänar så sjukt bra i månaden så att vi inte behöver tänka på prislappen !

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-09-25 12:15:33

ahhha eller hur! stenrika som vi är! ;) men kul blire ju! lite minininisemester :)

Postat av: martinis

Publicerad 2010-09-25 14:35:25

hahaha men shopping är alltid bra för allas hälsa ! utan den, inget oss !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela