jeaanetteee

Idol :D

Publicerad 2010-09-29 22:20:37 i Allmänt,

Sitter här nu igen, vid samma tid, samma plats ;)
Väntar med spänning på kvällens resultat av i dol.
Först tyckte jag Jay, han har ju en sån sjukt bra röst!

Men sen hörde jag Daniel, både jag och mamma bara försvann!
Han är söt, glad, rolig och sjunger så fint!
Han är min nya favorit.
Så jag tog up telefonen och ringde 4 gånger på han!
Nu måste han vidare, men jag tror som så att även om inte vi röstar vidare honom så gör nog juryn det.
Jag tror nämligen att Jay kommer gå vidare av killarna.
Av tjejerna tror jag Minnah, hon va bäst av dom :)

Annars så har dagen inte erbjjudit på så mkt, en härlig höstpromenad med tina och våra hundar.
1 och en halv timma var vi ute och bara gick och prata och hade de gott :D
Flera sådana dagar till folket tack!

I morgon blire körskolan på morgonen, både köra och antagliga plugga lite teori.
 sen tvättid och sen jobb 16-21, fullspäckad dag :)

Natti natti alla :D

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-09-30 09:14:44

hur gick de o köra ? :)

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-09-30 12:06:35

som jag sa när jag ringde dej så gick de ju jätte bra ju :D jag ska banne mej ha mitt körkort snart! :D

Postat av: Becka

Publicerad 2010-09-30 12:13:47

go janet go janet!!

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-09-30 15:05:45

haha tack för stödet becka! :D

Postat av: martina

Publicerad 2010-09-30 15:58:18

jaa just de , jag skrev faktiskt dett atidigt i morse :D haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela