jeaanetteee

I'm in love..

Publicerad 2010-09-02 19:14:29 i Allmänt,

jaa, jag är verkligen helt kär i detta väder!
Det är så sjukt härligt utomhus och på kvällen kan man tända lite lampor och ljus!
Hög mysfakor just nu :)

Dagen började med att städa ur mitt fönster då nån målarman skulle komma och måla utsidan,
Sen följde ja med tina ut med vovvarna
sen hem till henne för lite macedonkanlunch ;)
In till stan igen och i väg till körskolan..
Även i dag satt jag där i 5 timmar!!!
jag fattar inte hur jag står ut? :P

Och så kom jag hem för en timme sen..
Mamma har åkt ut till kalledal över helgen så de blir ungdomarnas helg ;)


I morgon blire arbetsförmedlingen sen sitta där och skriva klart "min sida" eller va fan de är jag ska göra! :P

Sen blire hem till tina i morgon kväll för lite fredagsmys :)

Nu blire duschen!




En jätte gammal bild på mej!
Men jag funderar på att färja håret mörkt igen..
jag är lite osäker :S

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-09-02 20:12:50

hihi nisse blev superglad för lakanet ialf :D haha

WHAT ?!?!?! 5 timmar !! sjukt bra gjort av dig !! skittrevlig dag med dig idag :)

Postat av: meee

Publicerad 2010-09-03 09:11:41

Hahaha va braaa :) jaa, 5 jävla timmar! sjukt bra gjort av mej!

promenader i skogen is the shit! ;)

Postat av: Becka

Publicerad 2010-09-03 09:32:41

färga håret mörkt, jag tror att det kommer bli jättesnyggt :D

Postat av: jag

Publicerad 2010-09-03 17:05:04

jaa, jag är fan lite sugen asså! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela