jeaanetteee

kväll

Publicerad 2010-09-20 21:32:20 i Allmänt,

Då va denna dag slut helt plötsligt!

va har då hänt i dag? absolut ingenting!

Tog en liten kvällspromenad med mamma oh vovven, de är de enda.
Använde min vinterjacka för första gången, de va ju fan pisskallt ute!
Höll på att frysa ihjäl!

tina fråga även om jag ville åka till örebro i morgon-självklart!
Men jag måste hålla hårt i mina pengar..

Och så regnar det med, och de är jätte kallt i mitt rum!
Jag förstår mej inte riktigt på mitt element :S
Känner mej otroligt dum i huvvet som inte fattar hur man får upp värmen på ett element, men jag får väl försöka.
På nått sätt borde de ju funka, jag menar de är ju elementfans uppgift att jag inte ska frysa ju!

Nu ska ni btw få se mina nya höst skor som jag älskar!



Köpta på skopunkten 349 kr.
Supersnygga och gudomligt sköna.
Dom rekomenderar jag verkligen om ni letar efter ett par enkla och sköna skor!


Jag färjade ju även håret brunt i förra veckan..


Innan




Efter


Jag är nöjd
Känns bra att vara mörkhårig igen :)


Natti natti alla som ska sova!

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2010-09-20 23:35:06

Fina skor :)

och du är alltid lika fin :)

puss<3

Postat av: Tinis

Publicerad 2010-09-21 09:35:06

självklart måste vi hålla hårt i money money ! :D annars blire inge bra alls ! hämtar dig 11.00 :D

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-09-21 10:41:04

haha va söt du e erica! ses på fredag :) puss på dej



och vi ses om 20 min tina! puss på dej med!

Postat av: Becka

Publicerad 2010-09-21 10:46:29

jättefint :) och superfina skor :)

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-09-21 16:04:40

bugar och bockar! :) jag älskar mina skor :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela