jeaanetteee

Microphone

Publicerad 2010-09-01 15:07:40 i Allmänt,

Darins nya låt är ju helt underbar!
Jag älskar den, kan inte sluta lyssna på den :)

Dagen började halv 7 för min del, ner till tvättstugan, älskart!
Sen plocka sara upp mej så åkte vi ner till som hemma och åt frullebulle och prata lite :D

Sen hem och ut med vovven..

såg att de gick gamla avsnitt av greys, så då roade jag mej med det 1 timme :P
varken Izzie eller George är ju med nu, lite tråkigt..
Men det är ju faktiskt bara en serie ;)
en jävligt bra sådan !

Nu ska jag gå till emmas småkusiner och sitta barnvakt med henne till kl 22 i kväll :P
Svänger in på konsum en sväng och hämtar mina Lire till turkish! :)

Så jag hoppas att de slutat regna då för jag har inget paraflax!
men mamma kanske har nått, hmm jag får helt enkelt leta lite :P



Jag har träffat Batman! :)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-09-02 12:43:52

De gick ju kanoners =) förutom när hon sa de där ordet hahah tänk att 8,åringar har sånt ordförråd! hahah Tack så jätte mkt för du höll med sällskap! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela