jeaanetteee

One Three Hill

Publicerad 2010-09-05 19:10:37 i Allmänt,

Säsongsavslutning va de i kväll,
Hoppas nästa säsong börjar snart! och på en bättre tid!
De lyckades ju göra så att de slutade spännande i alla fall,
usch va jag hatar när dom gör så :P

aja, gårdagen va mys och kul :)

Jag och Tina tog hand om pommes, sallad och annat medans killarna skulle grilla,
De började ju lite ösäkert, men de blev jätte bra till slut!:)

Flickorna ägde kubb!
medans nicklas och andreas looooooooooosa, fast dom bara inte vill erkänna ;)
ellerhur martina? :P

Sen hade vi bara en allmän myskväll med en full och hungrig Nicklas :P

I dag har vi bara softat, hela jävla dagen lång!
Härligt de!

Nu ska jag nog diska, för jag antar att nicklas inte kommer göra de, men kanske om jag tjatar lite? :)
Jag provar :D

Bye Bye så länge!

Kommentarer

Postat av: Tinis

Publicerad 2010-09-05 21:18:08

hahhaha vi ägde kubbarna ! superbra va vi ju faktiskt ! hade verkligen en superkväll :) fler sånagillas starkt ! bara imorrn kavr sen sticker vi ! faan va underbart gött och baar va i solne och njuta av supersällskap i fjärran öst ! :D

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-09-06 11:19:09

jaaaaa!!!! i morgon drar vi!!!!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela