jeaanetteee

Skämt!

Publicerad 2010-09-20 12:13:47 i Allmänt,

Sitter här och är lätt irriterad över att Sverigedemokraterna kom in i riksdagen!
Det är ju helt jävla sinnessjukt.
Ni som har röstat på det här partiet, vet ni ens va de innebär?

Även om vi nu är ett demokratsikt land så tycker jag att de borde finnas regler på vilka partier som får komma in i riksdagen och vilka som borde förbjudas!

Nej hörrni, Detta gillar jag verkligen inte!!!

Men, finns inte så mycket jag kan göra åt saken.
Gjort är ju gjort!
Men vilket jävla stort misstag de är..


Annars så bjöd helgen på fest, drama, bacon, lantluft, släkt och kalas :)

En bra helg med andra ord.

Är dock nått otroligt sugen på att åka till Paris, så om det är någon som vill bjuda mej så är det helt okej! ;)
nejmen seriöst! någon mer som vill åka?
inte så kul att dra dit ensam :P

Nu ska jag klä på mej för jag sitter fortfarande i min Pyjamas :P
Så får vi se vad dagen har att erbjuda, är iofs lite förkyld så jag får ta de lite lugnt..
Ska nog ringa tina och fråga om hon har någon ide :P

hej hej!















Alanya :)

Kommentarer

Postat av: Becka

Publicerad 2010-09-20 12:42:08

haha , men Omar skulle ju bjuda med oss ;)

Postat av: Tinis

Publicerad 2010-09-20 13:47:14

haha me dom har ganska många bra ideer tycker jag. pensionärer före invandrare, begränsa mängden och jobb till urbefolkningen först. helt korrekt tkr jag :) synd att jag inte kunde komma förbi idag, men kommer i morgon ! :D

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-09-20 13:59:38

Becka: ja juste.. de lovade han ju! och till Milan eller nått sånt ockå va? härligt!



Tina: jo, det låter bra ,de håller jag med om. men sen har dom en massa andra ideer också.. att alla ska vara lika och nått med kvinnor med. dom har samma funderingar som hitler hade, det är inte okej.

Men vi får ses i morgon i tället kanske då :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-20 14:00:16

dom är både nazister och rasister..

Postat av: Marcus

Publicerad 2010-09-20 14:39:29

En katastrof för Sveriges välfärd att SD dyker i "riksdagsplurret" :S

Postat av: martina

Publicerad 2010-09-20 15:54:51

jaa joo det klart att det är skitfel, det borde dom inet tycka. men samtidigt tror jag att ingen politiker har rent mjöl i påsen, för vad dom än säger så verkar dom ljuga :S men men skit samma, inget man kan påverka i alla fall nu :) yes i be there !

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-09-20 21:36:58

Marcus:en riktigt stor katastrof!



Tina:ja de är verkligen sant! de flesta politiker snackar bara en massa jävla skit! vi får hoppas på de bästa! gött med örebro i morgon ialla fall! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela