jeaanetteee

20.24

Publicerad 2011-04-10 20:24:41 i Allmänt,

så va de kväll igen!
de va då själva fasen va snabbt dagarna går ibland! :)

Min dag har gått åt till att städa mitt rum, laga mat, diska och slappa framför tv:n :P
Ganska så skön dag :)

För en liten stund sen så badade jag och mamma hunden,
så nu är hon så ren och fin som hon kan bli!
Hon tyckte de va skitobehagligt, för hon är ju rädd för vatten!
Men hon var så duktig!
Och efteråt va hon så glad!
Man såg att hon tyckte va skönt att bada endå! :)

Nu sitter jag här,
utanför hör jag att barnen spelar fotboll eller nått!
Sån sjuk sommarkänsla man får när man hör barn skratta! :)

Nu ska jag nog bänka mej framför tv:n igen :)

God natt på er sen!

                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela