jeaanetteee

20.5

Publicerad 2011-04-25 20:58:16 i Allmänt,

Två powerwalks och en promenad senare är jag hemma igen! :)
Det är ganska så bra att man bor en bit bort från jobbet ibland,
för då kan man slå två flugor i en smäll!
Jobb och pw :)

Jobbet gick i alla fall bra!
Va typ som personlig i dag!
Satt med en dam och vi tog oss en promenad
sen stannade vi ute i en stund och satt i solen!
Underbart!

Jag skulle verkligen vilja jobba som personlig assistent!
Skulle vara så jäkla roligt! :)

Nu ska jag trycka i mej lite middag och en bra film tror jag!

Och jag måste säga att jag är otroligt irriterad över att Rodney åkte ur bb!
Jag tror inte det stämmer för 5 jävla öre asså!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-04-25 21:37:12

finns inget bättre jobb än som personlig assistent.

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-04-25 22:45:15

så är det nog! jag e grymt avundsjuk på dej! men en vacker dag ska jag med bli personlig!

Postat av: martina

Publicerad 2011-04-26 09:30:14

haha sök alla såna jobb som finns :) det passar ialf mig super :) gör du annars då ?

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-04-26 10:04:59

jag säkte ett i helgen.. fast det var ju bara som vikarie :P

jag tvättar! annars gör jag absolut inget! vill du hitta på nått? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela