jeaanetteee

sjuker

Publicerad 2011-04-06 12:49:48 i Allmänt,

Sorry för de usla uppdateringen!
Men jag har inte orkat!

Som ni vet blev de ju tälje i helgen, otroligt mysigt!
Umgåddes med min moster, gunnar, syrran, leah, adam, tommy.
Och sen träffa hela släkten hos bea i söndags :)
Min kusin Sofie fick barn i lördags med!
En liten Julia blev det :)

Igår när jag vaknade mådde jag piss!
Hadde sjukt ont i halsen och huvudet!
Jag orkade knappt gå!!
Jag la mej o soffan där jag låg resten av dagen!
Jävlar va dåligt jag mådde, trodde att jag hade sett mina sista dagar!
På kvällne ko Martina, och hon hade med sej alvedon!
Tack gode gud för det!
Efter en lite stund orkade jag sittade upp, och även gå ut i köket för en liten bit mat!

I dag när jag vaknade hade jag fortfarande jätte ont i halsen, det har jag fortfarande!
MEn jag känner mej otroligt mycket piggare!

Och så en dusch på det blev jag ännu piggare!:)
Nu ska jag diska upp disken!

Hare gott igelkott! :)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-04-06 22:52:34

nej du, nu får det vara nog. kycklingmiddag ?

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-04-07 06:06:12

ja tack! om det bjuds på ris och kycklingsås till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela