jeaanetteee

sommar och sol!

Publicerad 2011-04-17 18:35:24 i Allmänt,

ja jävlar vilken sommrig dag vi har haft här i karlskoga!
Hur underbar som helst! :)

jag berättar väl lite om min lilla helg jag haft,
det har inte hänt typ nåt men, men :P
I gårkväll blev det en vinkväll hos emma :)
trevligt, trevligt :D
kollade på paranormal activity 2,
sen skulle jag GÅ hem alldeles ensam på natten!
Inge roligt, men jag kom hem i alla fall :D

Idag har vi typ inte gjort så mycket.
Jag, martina och vovvarna tog en promenad på 1 timma i lunedet!
Jag passa även på att ta några härliga sommarbilder :)

Sen hämtade vi upp emma så åkte vi hem till mej
och planerade gbg resan :)

Sen gick vi till konsum och köpte glass!
satt ute i detta härliga sommarväder och bara tjöööta! :)

Här kommer lite bilder :)















Underbar dag! hoppas vädret håller i sig nu :)
Nu blire kvällspromenad med emma och hundarna :)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-04-17 21:15:46

vafan säger du !! VIN?! kan du inta denna druvornas diamantdryck nu mera ?!

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-04-17 21:44:03

nej egentligen inte! men jag gör det endå! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela