jeaanetteee

sommarfeeling!

Publicerad 2011-04-14 20:14:27 i Allmänt,

Jag har ju som ni vet börjat med pw på morgonen!
Snäll som jag är så tar jag då med mej vovven ut i det fria ;)
Men sakne är den att hon ska ju nosa precis
överallt så det blir inte mycket till pw direkt! ;)

Men i alla fall, det jag skulle säga var att det är ju så
 jäkla underbart att gå ut nu på morgonen!
Därav sommarfeeling! ;)

Min torsdag har  alla fall bestått av
2 långa promenader!
Möte med chefen inför sommaren :)
Fick mitt schema som är suuuperbra!
är skitnöjd! :)

Jag är så jävla glad i dag! :D
Nu ska jag kolla hockeyn!
Hejja Färjestad!!! :D


Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-04-14 21:13:29

tack för ledande information över dina kommande arbetspass. mycket givande.

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-04-14 21:53:46

varsågod! hoppas det var till nytta.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela