jeaanetteee

tråk-bråk

Publicerad 2011-04-07 14:26:23 i Allmänt,

fan vad jag hatar att vara sjuk!
Speciellt nu när det är så härligt väder också!
usch vad arg jag blir..

Men jag ska be till gudarna att jag e frisk som en nötkärna i morgonbitti.
Jag varken vill eller orkar inte sitta här inne längre!!

Det är så jäääääävla tråkigt!!!!!!

Och du!
Jag glömde ju berätta förut att i morse så skrämde mamma livet ur mej!
Jag satt här vid datorn i godan ro halv 7 på morgonen och kollade på
"världens bästa hotell".
jag är helt inne i serien, och plötsligt så ser jag bara en hand som sträcker sej mot mej!
Jag typ hoppar till och ger ifrån mej ett pyttelitet miniskrik!
Och där står min mamma och skrattar så hon håller på att kissa ner sej!
kul va?! ;) haha

Nu ska jag kolla igenom haléns katalogen som just dök ner i hallen!
Hoppas jagh finner en klänning då! :)


    härmar becka lite och lägger ut en puss, tyckte de va så gulligt!
                              Hoppas det är okej beckis! ;)                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela