jeaanetteee

vår!

Publicerad 2011-04-09 09:03:47 i Allmänt,

Nu äntligen är våren här på allvar käns det som!
Så underbart! :)

För er som nu är högt insatta i min förkylning, och nu undrar hur natten har varit
kan jag säga som så.
Jag har endast vaknat 2 gånger i natt!
Dock vaknade jag halv 7 med en hals som gjorde så fruktansvärt ont.
Men jag känner mej helt utvilad!
Så det känns som om det är på bättringsvägen i alla fall :)
Skönt!!!

Slänger in en bild jag tog i morse,
så får ni se hur fint det är på min gata i stan ;)




fin tröja va? ;)
Men seriöst, va skönt med vår! :)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-04-09 21:18:16

skulle föredra om du ville uttrycka dig i andra ord. tack.

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-04-10 08:20:52

jag förstår inte hur du menar?! men skaffa dej en blogg och gör så! då fattar jag, och då kan du bli min bloggidol!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela