jeaanetteee

21 Augusti

Publicerad 2011-08-21 22:08:09 i Allmänt,

Sååååååå, var denna helg slut den också!
Herre shit!

Vad har då jeanette gjort denna helg?
I fredags vart det mini kräftis och martina och nissie!
Gött! :D
Fan vad jag älskar kräftor :)

I går gjorde jag absolut ingenting!
Otroligt tråkig lördag..

I dag har jag och martina mest åkt omkring tror jag..
Men vi hann även med att baka lite kanel/vanilj bullar
och kockosbollar :)
Sen åkte vi vi äg och kolla på "horrible bosses" tror jag den hette.
Jag lägger in trailern, förjävla rolig film asså!
Jag skratta så jag fick ont i magen!! :)

Nu sk ajag väl lägga mej och sova om en stund
för i morgon blire först körskolan och sen jobb :)





              

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-08-22 09:37:02

kanonhelg om du frågar mig :) fyfan i jisses namn vad rolig filmen var ! haha. snart vankas minisemester !!!

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-08-22 10:23:45

jaa! minisemster!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela