jeaanetteee

31 Augusti

Publicerad 2011-08-31 12:25:38 i Allmänt,

Nu är det sista augustidagen!
I morgon är det första september, alltså äre det höst i morgon.
Sommaren har bara sprungit förbi tycker jag.
Helt sinnes.

Men en sak som får mej på bra humör är att jag nu bokat uppkörning + skrivning.
Helt jävla underbart härligt!!! :)
Och nu har jag även börjat med tillämpningen eller va de heter.
Och de enda fel jag gör är små skitfel som jag vet att jag kan!
Jag blir så sjuuuuuukt irriterad.
Men det ska fan gå asså!
Min körlärare har inte haft en enda elev som kuggat, och jag ska fan inte bli den första! ;)

Nu ska jag och mamma snart ta med hunden på en promenad och sedan ska hon få springa lite.
Sen åker vi och hälsar på farmor!

Jag håller även på att leta bil också..
När man har körkort måste man ju ha en bil för sjutton gubbar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela