jeaanetteee

6 Augusti

Publicerad 2011-08-06 20:38:11 i Allmänt,

Sitter här i soffan och har just kollat på
"En officer och gentleman".
typisk jeanette film :)

Annars så har dagen bestått av jobb,  lovley :)
I morgon gör jag min sista dag på schemat, sen hoppas jag verkligen på att jag
får hoppa in ganska mycket på löt resten av augusti!
För sen sk ajag verkligen till norge!! :D

I förrgår blev det förresten öret med nicklas och martina!
Jag inhandlade ett linne på rean, ett par byxor och en soft kofta!
Så jäkla gött med lite nytt :)
När vi kom hem så laga vi god mat och hade film kväll!
Självklart däcka jag över där :)

Nu blir det åter till tv:en en stund innan jag ska sova! :)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-08-07 10:07:20

jaa visst är den filmen bra ? :) ta en filmkväll snart igen :)

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-08-07 13:59:55

jaa, jätte gullig! det måste vi absolut!! snart!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela