jeaanetteee

2 December

Publicerad 2011-12-02 13:37:44 i Allmänt,

Har ni sett julkalendern?
Jag gillar fan den asså!
första gången på år som jag tor jag kommer följa den!
De e ju så mysigt att gå upp på morgonen
och sitta och kolla på den :)
Lite barndomskänsla på den tror jag :)

Sen är det ju nån norsk julkalender eller nått på kanal 5's hemsida.
Jag vet inte om de visas på tv:n också kanske?
Men den e faktiskt lite rolig.
Björn Gustafsson är ju med :)

Annars så händer de inte mycket här i Karlberg i dag!
Ska städa lite, om jag har lust.
Nej, jag måste städa!
Sen sk ajag baka någontng med martina.
Men jag vet inte vad än :P
De får bli en överasskning :)


Fy fan va jag längtar till jul!
kommer bli så jävla mysigt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela