jeaanetteee

4 December

Publicerad 2011-12-04 11:07:59 i Allmänt,

4 December och andra advent i dag!
Mysigt!!

Smäll på fingrarna för att jag inte skrev nått i går!
Jag skulle ju skriva om fredagskvällen, men jag glömde..
Så jag gör de nu i stället :P

De blev inge bak som planerat med martina, utan de blev en myskväll
ute i rosensjö med idol och hellenius hörna!
Och godis såklart ;)
Sen åkte jag hem och sov :P haha

Igår blev de fika med emma och erica(martina jobbade ju:().
Sen blev de film och godis och massa prat :)
Sen gick jag och erica hem.
Sen skicka emma sms om att hon sakna mej så, så vi åkte å köpte mer godis och kolla
på white chicks!
Jag skaratta så jag trodde jag skulle dö ett tag!
Jävla rolig film asså! :)

I dag får vi se vad denna söndag och andra advent har att erbjuda.. :P
Men nått i alla fall hoppas jag :)



Ni är verkligen dom bästaste! :)

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2011-12-05 14:11:04

Du är bäst!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela