jeaanetteee

8 December

Publicerad 2011-12-08 12:02:44 i Allmänt,

Alltså shit va jag älskar julkalendern i år!
Så jäkla bra! :D

Gårdagen blev mycket mysig!
Vi satt hemma hos mig och drack lite, fast bara lite!
Åt kex och ost, godis och vindruvor!
Ansiktmaskerna va självklart också på! ;)
Sen satt vi halva natten och planera våra liv!
Hur vi ska gifta oss, nu måste jag bara hitta en snubbe att gifta mej med också! ;)

De måste vi, planera in fler kvällar som är så här!
Men då måste martina va ledig också, så vi blir fulltaligt ;)
Nej, en kväll till innan jul måste vi ha tycker jag!

Nu ska jag dammsuga lägenheten, kul torsdag! :)

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2011-12-08 14:09:11

åhh det va så himla roligt och mysigt :)

igen, igen, igen!!! :) <3

Postat av: martina

Publicerad 2011-12-08 17:41:09

jaa ingen full styrka utan mig så att säga , jag får hänka nästa gång vadfan :)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-12-08 18:44:34

jaaa!!! vi e bäst!!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela