jeaanetteee

Gårdagen!

Publicerad 2011-02-20 21:12:05 i Allmänt,

Jaa, vad ska man säga?
Awsome!
Som vanligt när alla brudar träffas..
Kan bara bli succé! ;)

Dock slutade ju kvällen lite tråkigt efterom att jag och martina fick stå och vänta på en taxi över nästan en timma.
-20 grader!
Det va ju helt jävla underbart!
Dessutom kom den ju inte ens..
Men så kom emma och sa att hennes morsa kunde köra hem oss.
Så hem kom vi ju..

Men när jag skulle lägga mej så trodde jag att min sista stund var kommen!
Jävlar va jag frös.
Jag sov i mitt nattlinne, mysisbyxor, dubbla sockor(tjocka jävla sockor!), en filt med både ull och flis och sen mitt tjocka täcke på toppen..
Och ändå frös jag nästan sönder :S

Aaa, här kommer några bilder i alla fall :)

Den här bilden e så somrig tycker ja :)










bra kväll! :)

Nu ska jag snart lägga mej, för i morgon blire jobb!

Natti, natti!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-02-21 09:22:50

tusen tack för all hjälp ! du är underbar ! <3

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-02-21 12:36:16

det e lugnt vet du! :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela