jeaanetteee

mitt fucking jävla öra!

Publicerad 2011-02-04 13:57:00 i Allmänt,

Har ont som fan i mitt vänstra öra!
Jag tror de är så för att jag va ute en kort sväng med mamma och hunden, och som ni vet så blåser de ju så jävligt!
Så jag tror de blåste in i mitt öra.. de ha hänt förut, varför tar jag inte på mej min mössa för?
För att jag trodde att de va varmt ute, mitt egna fel! :P

Nu är det verkligen fredag.. slapparfredag!
Tog en sov morgon, ända till klockan va 7 faktiskt :P haha
Sen har jag kolla på sofias änglar, familjen annorlunda och spårlöst..
Jag missade ju alla dom programmen i veckan så då tog jag igen de nu :P

Sen följde ja med sara en sväng till maxi, köpte bara en loka.

Nu ska jag ta en sväng med dammsugaren tror jag :D

Kommentarer

Postat av: Becka

Publicerad 2011-02-05 08:58:35

Jag kan aldrig gå ut när det är halvkallt till kallt utan att ha något som skydda öronen .. För jäklar ,, det gör ju svinont när man kommer in sen :O

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-02-06 18:21:10

eller hur! de gör så förbannat ont.. men som tur e så går de över rätt så snabbt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela