jeaanetteee

partiiii! :)

Publicerad 2011-02-19 12:17:50 i Allmänt,

jag e så sjukt taggad!
vi ska festa för hela slanten asså!
så jäkla gött ska de bli! :)

Jag, emma och amanda drar till martina lite tidigare än alla andra.
För vi är så snälla så vi hjälper till med allt!
Så knäpper vi säkert den första kring 3! det tycker jag låter som en superfin idé! ;)

Nu ska jag fixa med allt!
det tar ju sån tid för oss flickor hela tiden..
Jag fixa nyss håret, och bara det tog 45 minuter!!
Men lite partymusik på det så blire de toppen!

See u tonight maybe!


21-årskalas hos martina med saft och bullar!
Here we fucking come!!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-02-19 13:09:36

haha du beter dig som en plastburk . lite plastig liksom. vet inte riktigt hur jag ska förklara detta men tack ändå.

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-02-19 13:34:49

plastig?! jag kan informera fröken att jag inte e ett dugg plastig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela