jeaanetteee

sådär ja!

Publicerad 2011-02-02 09:38:38 i Allmänt,

Sitter nu här igen!
Är lite stolt över mej själv.
klockan är bara kvart i 9 snart och jag har redan hunnit städa mitt rum!!
Bra va ;)

Men, just nu är jag glad!
Solen skiner och fåglarna kvittrar utanför mitt fönster!
De gillar vi stort.. :)
Och självklart går mixmegapol som vanligt här på morgonen :D
Kan nästan inte bli en bättre start på en dag!! :D
Faan va glad jag är idag!!!!!!

Framåt lunch blire antagligen körskolan!
Måste ta tag i mitt teoripluggande känner jag lite sådär spontant. ;)

Jag antar att det inte är någon som egentligen inte är så intresserad av att få reda på vad jag köpte i örebro.
Men de skiter jag i och berättar äändå! ;)

En skitsnygg ring
Skitsnygga örhängen
en skitsnygg mössa
en skitsnygg skjorta/tunika
och ett par skitsnygga solglasögon för bara 19.95 kr ;) haha

Nu ska jag göra iordnig lite frulle :D

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-02-02 10:02:45

hahahah förra inlägget ägde ju fläsklägg !

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-02-02 13:17:58

hmm, jag vill gärna kalla det fiskägg tack!

Postat av: martina

Publicerad 2011-02-02 13:23:23

ta en apelsin och var lite gladare

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-02-02 17:55:22

eller en citron och va lite surare! de va ju de jag skulle vara i min blogg nuförtiden hörde jag en fågel med blont hår viska i mitt stackars öra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela