jeaanetteee

Är på bra humör igen!

Publicerad 2011-01-26 17:44:58 i Allmänt,

Såå, nu e jag glad igen! :P
För nu har jag tänkt om, tänkt rätt!
Det finns inga jobb här i närheten som jag kan ta, så då får jag helt enkelt åka dit jobben finns!

Så i morgon går jag och fors till arbetsförmedlingen och ska parat om jobb i Norge.
Jag vill bara bort, göra nått med mitt liv!
Och va är då inte bättre än jobb i Norge där man dessutom tjänar skitbra!
Och det är inte så långt från karlskoga heller ;)
Känns super!
Nu hoppas vi bara på att vi finner de vi söker ;)


Nu har vi precis ätit en supergod middag.
typ rödspetta eller nått, potatis, hemmagjord remoladsås och grönsaker!
Mums på de!

Nu sk ajag ta hand om disken, sen hoppa i ett skööönt bad.
Jag är lite sugen på en ansiktsmask med, men jag har ingen hemma.
Så då kom jag på den briljanta idén att göra en själv, om jag hittar nått smidigt "recept" ;)

Heeeeeej på er!!







Om vi nu får jobb i Norge så har vi nog råd med en weekend i någon av dessa härliga städer.
Eller varför inte alla tre? ;)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-26 22:02:37

till alla er som läser de här: om ni har någn info om kommande saker som ska hända får ni gärna skicka sms till mig. jag har inte facebook och lite jobbigt att inte få all info om tex boda borg och annat som planeras. inte kul att bli bortglömd :)

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-28 11:07:30

uppdatera då för tusan ! jag ska inte behöva säga till om sånt här !

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-28 11:42:35

uppdatera ! ska inte behöva be om sånt här !

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-01-29 20:40:24

haha! inte visste jag att du var så beroende av min blogg? kul att jag har 1 trogen läsare! känns skönt! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela