jeaanetteee

God morgon God morgon!

Publicerad 2011-01-19 11:24:33 i Allmänt,

Jag e vaken! och ja e uppe!
För aytt skruta lite så vaknade jag redan kl 8 av att mamma väkte mej:P
Men jag tycker att de e skönt att komma upp i tid på morgonen!

Jag e juöite seg på den här listan så jag får ta igen 2 st i dag!
De va om mina dåliga vanor och jag som liten!
Let's go!!


Dåliga vanor!
Hmm dåliga vanor, ja de har mu endel!
En dålig vana ja har som är att jag slänger skor och kläder omkring mej!
Både i mitt rum och i hallen!
Ibland ligger fan hela garderoben på golvet!
Sjukt irriterande..

En annan är att jag slösar så med pengar, så fort jag fått min lön så springer pengarna i väg!
Helt jävla otroligt!

Sen e jag uppe sen på kvällen/natten och går upp sent på morgonen. Fast de e inte lika ofta nu som när jag va yngre som tur e!
Jag hatar att sova längre än till halv 10 på morgonen!
Då känns de som halva dagen redan gått när man vaknar, och de gillar inte ja :P

Sen har jag en förkärlek till att aldrig plocka undan efter mej, också nått jag stör mej på.
Men de e ju så tråkigt!


Jaa, de va några av alla mina dåliga vanor ;)

Jag som liten!
Enligt mamma var jag väldigt snäll som liten.. gjorde inte mycket ljud i från mej, va väldigt lätthanterlig!
Mamma säger jämt att hon e så glad för både jag och nicklas var väldigt lugna, gjorde som vi blev tillsagda ;)
 Vi kunde även gå väldigt långt utan att klaga!
Så mamma var ute och gick med oss ganska mycket! :)
Min bästa kompis va nicklas, alltså när vi var värligt små.
Och jag var väldigt mån om honom, han va ju ändå min lillebror!
När jag blev lite äldre(typ 3-4) så var ju min bästa kompis Sanna, vi var grannar.
Och våra familjer umgicks jätte mycket!
Vi åkte tilloch med på semester ihop :)
Tydligen så tyckte jag om att krama alla, och jag pratade enhel del när jag blev lite äldre(även där 3-4 år)



tyvärr så har jag alla gamla bilder på min andra dator!
Men jag kan lägga in en bildbomb en anna dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela