jeaanetteee

Lördag kväll!

Publicerad 2011-01-29 20:38:06 i Allmänt,

God kväll på er mina vänner!

Har just precis slagit av "Sofias Änglar".
Jag kunde inte kolla klart, jag satt verkligen bara och grät!
Jag vet inte vad som har hänt med mej?
Förut grät jag nästan aldrig till filmer eller program, men nu!
Jag satt bara och grät.
Och jag tror de är för att de är ju sant, de är ingen film utan det kommer verkligen hända!
Han Anders kommer dö och kvar blir hans familj!
Usch, jag gråter bara jag tänker tanken!
Va är de för fel på mej?! ;) haha

Men jag blir så jävla varm i hela kroppen och själen när man ser vilka fina människor som finns i denna brutala värld!

Aaa, jag får göra nått roligare!
Måste lägga mej och sova snart.
Jag är så jävla skit trött!
Har jobbat sen i torsdags, och i morgon blire mer :P

Jobbade i alla fall med en tjej jag inte träffat på typ ett och ett halvt år.
Verkligen jätte kul att få träffas igen!:)

Nej hörrni, flickor och pojkar nu sk ajag slå på ett OC-avsnitt, litte popcorn till de, sen bliore sängen! :)

Natti, Natti.
Vi hörs i morgon då helgen är slut för er, men min börjar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela