jeaanetteee

Min önskelista

Publicerad 2011-01-04 10:25:01 i Allmänt,

1
Högst upp på min önskelista just nu är körkort!
Och min deadline är 8 maj.
Vi får se om jag hinner!!

2
 Fast jobb, helst med något som jag tycker om.

3
Ett eget hus!
Jag kanske ska börja lite smått med en egen lägenhet.
Men jag gillar inte att bo i lght.
Så om jag skulle få ett fast jobb så skulle jag nog försöka satsa på hus ganska så snart :P

4
En bil skulle ju inte heller sitta helt fel nu när jag har både körkort, jobb och hus! ;)

5
Träffa mannen med stor bokstav! ;)
Egentligen så kanske han ska vara lite högre upp, kanske typ 2.
Men nu får han vara här! ;)

6
Vinna en utomlandsresa, matvaror, bensin, pengar och den fetaste bilen på bingolotto.
Tyvärr så spelar jag ju inte bingolotto, men nu måste jag ju börja!


Det tror jag är min önskelista, i alla fall för tillfället.
Så får vi se hur, om och i så fall vilken ordning allt inträffar :)

Nu ska jag lägga mej i sängen och titta på familjen annorlunda.
Jag tror jag håller på att bli kräksjuk igen..
Hoppas jag har fel!!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-04 21:32:01

höga krav du har !

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-01-05 13:09:05

ja, men de msået man ha!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela